Om du er ny patient eller mangeårig patient i klinikken kan du med fordel læse nedenstående.

 

Om osBilledresultat for doctor patient clipart"

 

Vi er et nyetableret lægehus efter sammenlægning af 2 mindre klinikker i 2018, og  klinikken har været og er fortsat i stor forandring.

Vi er et ungt dynamisk team som lægger vægt på tilgængelighed, højt fagligt niveau og god stemning blandt patienter og personale. 

Vi arbejder hele tiden med at forbedre vores kvalitet, om ambitionen er at skabe et endnu bedre lægehus på Mols. Vi står ikke stille, og det kan til tider være udfordrende som patient – men det er i sidste ende for at skabe den bedste behandling.

 

Dig som patient

 

Hos Molslægerne lægger vi stor vægt på at patienten aktivt deltager i behandlingen, det kan være i  konsultationen, behandlingen og opfølgning. Vi forsøger altid at lægge en tydelig plan i samarbejde med dig. Vi har dog ca. 400 patientkontakter pr. uge, så hvis du mangler et svar skal du kontakte os.  Vi skal i fællesskab sikre det gode patientforløb.

 

Når du skal til læge  så tænk over hvad du gerne vil nå hos lægen. Det er sjældent man på faglig forsvarlig vis kan nå 6 ting på 15 min.  Det er bedre at komme til læge når du har 2 ting på sedlen end 6 ting – det giver bedre og mere sikker behandling af dig.

 

Vores akutkonsultation kan kun fungere hvis den ikke bliver misbrugt, vi ved mange er glade for den åbne dør.  Vi håber dog I vil huske på at akutkonsultationen om morgenen er til nyopstået sygdom.

 

Vi lægger i særlig grad vægt på en ordentlig tone i klinikken, det er nemlig vores arbejdsplads og dit lægehus. Som patient kan man være træt, frustreret og presset, og det er forståeligt. Men tænk venligst over at det ikke skal gå ud over personalet i klinikken.

 

Vi ser frem til mødet med dig i klinikken. Velkommen til, nye såvel som kendte patienter.

 

Mvh 

 

Os alle i lægehuset